Blog

Blog

Pilates in golf

Tik za vogalom pomladi navdušenci golfa nestrpno čakajo na toplejše vreme, ko se njihova sezona začne v polnem zamahu. Zato golfisti iščejo predsezonske kondicijske vadbe za povečanje energije in moči, da še pravočasno pridejo nazaj v formo za svoj najljubši šport.

Golf zahteva ravnotežje mentalnih in telesnih spretnost in pilates omogoča, da se osredotočite na oboje z ozaveščanjem te povezave in s pridobitvijo vpogleda v povezavo med fizičnimi in psihičnimi komponentami športnih učinkovitosti. Golfisti lahko izboljšajo svojo telesno zmogljivost z usposabljanjem svojega uma skupaj s svojim telesom. V zadnjih petih letih je uporaba fitnesa z  izvajanjem izbranih vaj postal vsakdanji način krepitve za različne športnike. Vendar se marsikateri športniki zavedajo prednosti alternativnih metod vadbe za povečanje moči in usklajevanja telesa. Strokovnjaki za golf kot sta Tiger Woods in David Duval (najboljše plačani zvezdniki golfa) so znani po tem, da pilates vključujejo v vsakdanji režim treningov. Vrhunski športniki trenirajo vsak dan in dandanes poudarjajo kako pomemben je konvencionalni del treninga za razvoj ravnotežja, fleksibilnosti, stabilnosti in koncentracije.

Pilates predstavlja odličen način krepitve za golfiste, saj pomaga krepiti trup, ki ima zelo pomembno vlogo pri igranju golfa. Močen telesni center vam omogoča, da žogico udarite pravilno in učinkovito, brez bolečin. Če se postavite v pravilni položaj, imate več možnosti, da boste boljše zadeli žogico in jo usmerili v želeno smer. Ker ravno pilates poudarja, da se udarec začne iz trupa preko perifernih udov, omogoča pridobivanje moči iz tal navzgor in pri udarcu povečuje hitrost glave palice.

(več …)